Saturday, January 5, 2013

Office 2013 Professional Plus අලුත්ම එක දැන්ම බාගන්න



ඉතින් කොහොමද යාලුවනෙ ඔන්න මම අද අරගන ආවෙ Office 2013 Professional Plus අලුත්ම එක

ඔන්න අද උදේම කඩාපත්වෙලා ඔයාලට දෙන්න යන්නේ තවත් මැක්සා දෙයක්. ඒ තමයි අලුතෙන්ම එන Office 2013 සංස්කරණය. ඇත්තටම මේක ඩවුන් කරලා බලනකම් ම මට කිසිම ෂුවර් එකක් තිබ්බේ නෑ. ඒත් දාලා බැලුවමනම් එල. කොහොම උනත් මම හිතන්නේ මේක Windows 8 එකම ඉලක්ක කරලා හදපු එකක්. මොකද 8 වල Interface එකේ විදියටම තමයි මේක ඩිසයිනිං කරලා තියෙන්නේ.කොහොමහරි මේක මෙච්චර ඉක්මනට ටොරන්ට් වලට ආවෙ කොහොමද කියලනම් මගෙන් අහන්න එපා. මොකද ඒක මටත් ප්‍රශ්ණයක්. මම නම් හිතන්නේ මේක මෙහෙම දැම්මට අර Preview එකම තමයි කියලයි. කොහොමහරි මේක කිසිම අවුලක් නැතුව වැඩ.හරි ලගදීම මම Active කරපු ඔරිජිනල්ම එක ඔයාලට දෙනවා. දැන් අපි බලමු මම මේ දෙන ඔෆිස් එක ගැන. මේකේ 1.4 GB සයිස් එකේ පොඩි ෆයිල් එකක් :D (පොඩියි කිවුවට පොඩිම නෑ)
ඒවගේම ලේසියෙන් සෙටප් කරන්නත් පුලුවන්. මේක ඩවුන්ලෝඩ් කරගන්න පහල  ලින්ක් එක කිලික් කරන්න...

ටොරන්ට් ලින්ක් එකෙන් ඩවුන්ලෝඩ් කරන්න  මෙතන කොටන්න.  

හරි, දැන් මම මේක ඔයාලට කියන්නම ඕනේ. ඔය ටොරන්ට් එකේ තියෙන key එක වැඩ කලෙ නැත්තම් ඇක්ටිව් කරගන්න 


ඒකේ Crack, Key තියෙනවා

එහෙනම් මේ වගේ ලිපියකින් පස්සේ හමුවෙමු ඔන්න එහෙනම් මම යනවා.......



වැඩේ කොහොමද කියල comment එකකුත් දාලා යන්න ඈ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
www.helpworld.cc.cc