Sunday, November 18, 2012

NERO 12 මෙන්න අලුත්ම එක.. + Key



හායි ඉතින් කොහොමද කස්ටිය සැපෙන් සනිපෙන් ඉන්නව නේද.... ඔන්න මම අද ඔයාලට ගෙනා වෙ නීරෝ අලුත්ම එක එ කියන්නෙ 12..... නිකන් නෙමෙ key එකත් එක්කමයි......

මතක ඇතිනෙ මම ඔයාලට කලින් nero 11 එක දුන්න එක ඔනෙනම්

හ්ම් හ්ම් කතා ඇති නේද මොකද අද වැඩිය කියන්න දේකුත් නැ අනේ... එහෙනම් මෙන්න මෙතනින් අලුත්ම nero 12 බා ගන්නකෝ....... 

එන වින්ඩො එකෙන් SKIP AD ක්ලික් කරන්න

මෙක ඔරිජිනල් සයිඩ් එක මෙකෙන් අපිට දෙන්නෙ ට්‍රයල් එකක් දවස් 15 දැන් ඉතින් කට්ටිය අපෝ කියයි... හ්ම් හ්ම් බය වෙන්න එපා මට එකේ KEY එක හම්බුනා මම ඒක ඔයාලටත් දෙන්නම්කො..
එහෙනම් ඉතින් අලුත්ම nero 12 බාගන දාගන බලන්නකො මාත් දාල බැලුව කියන්න වචන නෑ මරේ මරු... එහෙනම් මෙන්න key එක...

901E-018M-15P7-825K-U235-TAP6-2094-4CCZ


ඔන්න එහෙනම් මම යනඩ කියල.. මම හිතනව ඔයාලට මෙ ලිපිය 

ගොඩක් වැදගත් වෙයි කියල.. එහෙම වුනානම් comment එකක් එහෙම 

දාල Follow පාරකුත් දාල යන්න ඈ.....






වැඩේ කොහොමද කියල comment එකකුත් දාලා යන්න ඈ

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
www.helpworld.cc.cc