Friday, November 9, 2012

Super Six ෆිල්ම් එක Free බා ගන්න එන්න...


ඔන්න ඉතින් කස්ටිය හොය හොයා හියපු ෆිල්ම් එකක් මම අද ගෙනාව මෙ මම දෙන පලවෙනි ෆිල්ම් එක මම සතුටු වෙනව මට පලවෙනියටම සින්හල ෆිල්ම් එකක් දෙන්න පුලුවන් විම ගැන...
ෆිල්ම් එක ගැන ආයෙ අමුතුවෙන් කියන්න ඔනෙ නැහැනෙ... 2012 අලුත්ම ෆිල්ම් එකක්.....
කැමරා කරනය අතින් නම් සුපිරි තමා මරෙ මරු..... බලන්න ආස හිතෙන ෆිල්ම් එකක්....

එහෙනම් බා ගන්න කො මෙතනින් මෙක torrent වලින් තමා බ ගන්න වෙන්නෙ....

SUPER 6 මෙතනින් බා ගන්න..(1.84 GB)   
එන වින්ඩො එකෙන් SKIP AD කිලික් කරන්න..

ඔතන වැඩ කලෙ නැත්තම් මෙතනට යන්න...
Super 6 torrent (limk 02)

ඔනෙනම් මෙක IDM බා ගන්නත් පුලුවන් මතකනෙ මම කියල දුන්න මතක නැත්තම් මෙතනින් බලන්න...

Torrent ෆයිල් IDM එකෙන් බාගන්න කැමතිද.... 




ඔන්න එහෙනම් මම යනව ආයෙත් සුපිරි ෆිල්ම් එකක් අරගන එන්නම් කො..... 

වැඩේ කොහොමද කියල comment එකකුත් දාලා යන්න ඈ

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
www.helpworld.cc.cc